onsdag 11 juni 2008

Svar ang. "Jag motsätter mig Proposition 2006/07:63 "FRA-lagen""

Jag mailade till samtliga stockholms ledarmöter ang. Proposition 2006/07:63 "FRA-lagen" och uttryckte att jag motsätter mig propositionen.

Svar från Josefin Brink (v):

Hej,
Tack för ditt mail. Jag kan bara säga att jag instämmer i din oro över FRA-förslaget. Vänsterpartiet har motsatt sig den utökade övervakningen från första början, och vi kommer givetvis att argumentera och rösta emot förslaget när det nu ska behandlas i riksdagen. Hoppas du och alla andra som skrivit till oss ledamöter kan påverka några av de andra partierna!

Jag bifogar den motion vi skrev när förslaget presenterades, så ser du hur vi argumenterar emot det.

-------------------------------------------------
Med vänlig hälsning,
Josefin Brink
Riksdagsledamot för Vänsterpartiet
Besök gärna min blogg: http://josefin.brink.riksdagsvanstern.org/

Jag tackar Josefin för hennes svar och hoppas att fler röstar som hon.

Inga kommentarer: